Pirmā nodarbība. Tibetas budisma skolotāji ir laipni palīdzējuši budismu sastrukturizēt, lai padarītu parskatāmu visu ceļu pakāpeniskā attīstībā – gluži kā tāpat kā matemātiku sākam apgūt pamatskolā, tālāk virzāmies uz vidusskolu un universitāti, un visbeidzot varam pabeigt doktorantūru, tāpat arī budismā ir pakāpenisks ceļš, kas aizved līdz galamērķim – apgaismībai. Un tāpat kā matemātikā ir svarīgi nevis ticēt, ka 1+1=2, bet nonākt pie tā, to pašiem pārbaudot un par to pārliecinoties, arī budismā attīstība notiek, Buddhas mācības soli pa solim pašiem pārbaudot un pārliecināšanās rezultātā padarot to par savu iekšēju pieredzi – līdz beidzot esam atbrīvojušies no neziņas un visiem pārējiem nagatīvajiem prāta stāvokļiem, un esam līdz pilnībai attīstījuši visus pozitīvos prāta stāvokļus. |
21.08.2012. | 54,0 MB | ![]() |
Otrā nodarbība. Pamats, uz kā balstās spēja uzlūkot problēmas kā vērtīgas un noderīgas. |
22.08.2012. | 59,6 MB | ![]() |
Trešā nodarbība. Tukšums un atkarīgā rašanās – ieskats. |
23.08.2012. | 61,3 MB | ![]() |
Ceturtā nodarbība. | 24.08.2012. | 56,0 MB | ![]() |
Piektā nodarbība. | 25.08.2012. | 29,5 MB | ![]() |
Sestā nodarbība. | 25.08.2012. | 21,5 MB | ![]() |
Septītā nodarbība. | 25.08.2012. | 59,0 MB | ![]() |
Astotā nodarbība. | 26.08.2012. | 35,4 MB | ![]() |
Devītā nodarbība. | 26.08.2012. | 44,5 MB | ![]() |
Desmitā – noslēguma nodarbība. | 26.08.2012. | 55,1 MB | ![]() |