Godājamā Robīna Kortena – “Problēmu parveide”

Pirmā nodarbība.
Tibetas budisma skolotāji ir laipni palīdzējuši budismu sastrukturizēt, lai padarītu parskatāmu visu ceļu pakāpeniskā attīstībā – gluži kā tāpat kā matemātiku sākam apgūt pamatskolā, tālāk virzāmies uz vidusskolu un universitāti, un visbeidzot varam pabeigt doktorantūru, tāpat arī budismā ir pakāpenisks ceļš, kas aizved līdz galamērķim – apgaismībai. Un tāpat kā matemātikā ir svarīgi nevis ticēt, ka 1+1=2, bet nonākt pie tā, to pašiem pārbaudot un par to pārliecinoties, arī budismā attīstība notiek, Buddhas mācības soli pa solim pašiem pārbaudot un pārliecināšanās rezultātā padarot to par savu iekšēju pieredzi – līdz beidzot esam atbrīvojušies no neziņas un visiem pārējiem nagatīvajiem prāta stāvokļiem, un esam līdz pilnībai attīstījuši visus pozitīvos prāta stāvokļus.
21.08.2012. 54,0 MB Internetā klausāms ieraksts
Otrā nodarbība.
Pamats, uz kā balstās spēja uzlūkot problēmas kā vērtīgas un noderīgas.
22.08.2012. 59,6 MB Internetā klausāms ieraksts
Trešā nodarbība.
Tukšums un atkarīgā rašanās – ieskats.
23.08.2012. 61,3 MB Internetā klausāms ieraksts
Ceturtā nodarbība. 24.08.2012. 56,0 MB Internetā klausāms ieraksts
Piektā nodarbība. 25.08.2012. 29,5 MB Internetā klausāms ieraksts
Sestā nodarbība. 25.08.2012. 21,5 MB Internetā klausāms ieraksts
Septītā nodarbība. 25.08.2012. 59,0 MB Internetā klausāms ieraksts
Astotā nodarbība. 26.08.2012. 35,4 MB Internetā klausāms ieraksts
Devītā nodarbība. 26.08.2012. 44,5 MB Internetā klausāms ieraksts
Desmitā – noslēguma nodarbība. 26.08.2012. 55,1 MB Internetā klausāms ieraksts